13 June 2012

Novel 23 : Diam-Diam Rindu

DIAM-DIAM RINDU - SYAHIRAH IBRAHIM
Harga Asal : RM 22.90
Harga Jual : RM 16.00

- SOLD -


"Islam mendidik umatnya supaya menghormati dan berbuat baik kepada kedua ibu bapa kita. aku tahu kau kecil hati dengan sikap ibu baoa kau, tapi kita sebagai anak, tetap kena menghormati mereka". ~ Diana 

"Macam janji-janji pulak nak pakai baju sama warna. Macam kita pulak yang nak bertunang." ~ Nur Iman

"Ibu tak peduli! Kamu ingat ibu tak tahu. Kakak kamu nak sambung belajar kat luar negara, kan? Kamu fikir ibu bodoh. Ibu tahu semuanya. Konon jangan beritahu ibu dan ayah. Dia mesti ikut cakap ibu. Dia ingat dia boleh lari! Kalau dia nak ibu maafkan dia, dia kena dengar cakap ibu. Kamu faham tak" ~ Puan Nora

"Saya cuma nak bagi awak sedikit pengalaman, macam mana rasanya menunggu seseorang. Saya dah tunggu awak lima tahun, takkan awak tak boleh tunggu saya sekejap." ~ Mirza

Mirza sekadar mengetap gigi sambil menahan sabar. Kalau dengan Faris, manis sungguh wajahnya tapi bila dengan dia, wajah Nur Iman macam muka 'tut'. Tak apa! Hari ini, hari Nur Iman. Esok ke, tulat ke, minggu depan ke, bulan depan ke, tahun depan ke, hari dia pula. Pagi-pagi makan pengat, ingat aku peduli sangat! Boleh blah!

"Kalau Iman nak tahu, rantai ni Mir yang belikan untuk Farah. Rasa-rasanya, Mir pun ada belikan rantai yang sama untuk Iman kan?" ~ Farah


Terbitan : Buku Prima Sdn Bhd

2 comments:

  1. Pm me at fb: http://www.facebook.com/mimie.simpson coz jrg onl blogger. tak guna dah pun :)

    ReplyDelete

Sebarang Pertanyaan Dialu-alukan.

 
Copyright by AntiqueShopp | My Wardrobe